15. září 2017

Etikety na lahvičky, lahve, zavařeniny, ale třeba i na Vánoce



Občas když něco zavařím, nebo vyrobím nějaký sirup nebo likérek, tak řeším, jak to všechno hezky ozdobit a označit. Něco málo jsem si stvořila podle sebe, ale taky jsem šmátrala a pátrala na netu a objevila jsem různé "prográmky" na tvorbu štítků a etiket. Takže pokud chcete, tak si taky nějaké to hezké označení svých výrobků udělejte a vytiskněte :)

Já jsem ujetá na krajky, takže moje etikety jsou takové krajkové :)








World Label
tyto etikety už jsou jakoby hotové. Dá se vybrat z různých témat (Vánoce, Velikonoce, Valentýn apod.) Vyberete a stáhnete jako PDF soubor ... ale pozor...většina (90%) je možno přímo v PDF upravovat. Takže stáhnout, otevřít a do takových šedých políček se dá psát. A pak se to vytiskne :) Jsou tam i super etikety na Halloweenskou párty a jiné čarodějnické hovadinky :)

Odkaz ZDE



Avery
tenhle web je na mě trošku složitý, ale není nepřekonatelný :) Proklikala jsem se až k nastavení štítků ...kulaté, oválné, hranaté ... (já zvolila třeba kulaté), vyberete velikost a pak vás to hodí do jakéhosi online prográmku a můžete si vybrat přednastavený štítek nebo si vyrobite svůj. Pak už jen koukáte a děláte to co vám program řekne :) A pak se to dá uložit a vytisknout.


Odkaz ZDE



Korunní cukr - sladké etikety
další on-line prográmek je od Korunního cukru.  Opět si můžete zvolit barvu, tvar i velikost písma a dokonce i obrázek. Je fajn, ale vadí mi, že si nemůžu nastavit tvar, velikost a furt mi tam leze logo korunního cukru :) Ale třeba vám to nebude vadit :)

Odkaz ZDE





Dr.Oetker
tady bohužel jen uložit a nebo hned vytisknout. Vybrat si můžete ze tří verzí, které se bohužel nedají nějak upravovat ani zvětšovat apod...No daly by se, ale asi by to bylo složitější ;)

Odkaz ZDE
























No a komu by se nelíbily žádné, tak pak může tvořit své a nebo hledat a čerpat inspiraci třeba u mě na nástěnce na Pinterestu

na zavařeniny a jiné podobné ZDE

na Halloween a čarodějné blbosti ZDE

a nebo na celém Pinterestu ZDE :)

1 komentář:

  1. Tak já to vyřešila tak, že jsem si pořídila tabulové etikety různých tvarů a píšu na ně křídovým fixem a nebo voskovkou...:-) Marsí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a přeji krásný den :)